HVAD KAN VI HJÆLPE DIG MED?
HAR DU NOGEN SPØRGSMÅL, SÅ SKRIV ENDELIG.
Ofte stillede spørgsmål
Nej, du kan til hver en tid afmelde eller sætte dit medlemskab på pause. Alt dette kan du tilgå på din egen private medlemside, hvor du bl.a. også kan ændre kaffesort, mængde eller tilføje en ekstra pose.
Ja, selvfølgelig - du kan enten prøve vores smagspakke med alle 4 varianter eller tag vores kaffeguide og få tilsendt en gratis prøvepakke.
Hvis du har set vores sortiment, har du måske lagt mærke til at vi rister vores kaffe efter risteprofiler; lysristet og mellemristet. Hvis du brygger kaffe med kaffemaskine, stempelkande, foreslår vi at du vælger lysristet kaffe. Brygger du kaffe med espressomaskine eller mokkakande, bør du vælge vores mellemristet kaffe. Vores kaffe er ristet til den lyse og mellemristede side, for at fremhæve delikate frugtige aromaer og smagsnuancer i kaffen. Find ud af hvilken kaffe der passer til dig. Find ud af det her
Nej. Du behøver hverken ændre måden du brygger eller drikker vores kaffe. Om du drikker kaffe fra kaffemaskine, espressomaskine, med mælk, sukker eller sort, er der ingen årsag til at ændre din foretrukne metode. Når det så er sagt, kan det være sjovt at eksperimentere ind i mellem. Der er eksempelvis mange, som normalt drikker deres kaffe med mælk og sukker, som pludselig oplever at de ikke har behov for dette når de drikker vores kaffe, som nemlig ikke er bitter og harsk i smagen
Ja! Vi leverer kaffe til arbejdspladser i hele landet. Vi tilbyder skræddersyede kaffeløsninger til kontorer, butikker, caféer og restauranter. Læs meget mere om dette inde på vores erhvervside
Nej. Hvis ikke du har mulighed for selv at male din kaffe, så tilbyder vi at male kaffen for dig. Vi har valgmuligheder for stort set alle bryggemetoder: Filterkaffe males til Kaffemaskine/pour-over og stempelkande. Espresso males til espressomaskine og mokkakande. Alt kaffe kan naturligvis også købes som hele bønner.
Nej, tag dig bare god tid. Lad os forklare: Når du køber kaffe andre steder, eksempelvis i supermarkedet, er kaffen ofte tre til fire måneder gammel. Det betyder at kaffen for længst har mistet alle spændende duft- og smagsaromaer. Når du bestiller i vores webshop, bliver kaffen afsendt indenfor 24 timer efter det er ristet. Det betyder at du modtager kaffen få dage efter ristningen. Derfor har du et stort forspring til det meste andet kaffe. Efter kaffen er åbnet, foreslår vi at drikke den indenfor en måneds tid. Her er den ved sit bedste.
Hvis du har nogen spørgsmål eller er i tvivl om noget så kontakt os her eller ring på 22 45 01 15